Tanshaydar'ın Mekânı

Blog İstatistikleri

  • 242.502 tıklama
Başka bir şey yok
Kategori: Türkçe Yama

Dead Space 1 & 2 Türkçe Yama Hazırlıkları


Dead Space serisi, senaryo açısından ilgilyle takip ettiğim ve hatta beğendiğim bir seridir. Dolayısıyla, Türkçeleştirilmesi gerektiğini düşündüğüm bir oyun olmuştur.

Dosyalarının şifreli oluşu, hiçbir şekilde açamayışımız bizi oldukça zor durumda bırakırken, blogumda yazdığı yorumlardan da tanıyor olabileceğiniz Celikeins (Ahmet) isimli arkadaşımız, oyunun dosyalarını büyük oranda açmayı başardı.

Ne var ki, bu işi HEX editör ile yapmak zorundaydık, çünkü son dosyayı açamıyorduk. Bu da inanılmaz bir eziyet olan karakter sınırı olayını getiriyordu. Buna rağmen çalışmalara başladık. Derken, kalan son dosyayı da açabileceğimiz bir program bulduk.(Bu programı bize sağlayan H3rdell nickli Brezilyalı arkadaşa gönülden teşekkürlerimizi sunuyoruz)

Şu anda, karakter sınırı olmadan Celikeins ile güzel bir çeviri yapıyoruz. Yani yakın zamanda Dead Space 1 ve 2’yi Türkçe olarak oynayabileceksiniz!

Not: Orjinali daha iyidir diyenler bir gidip çay demlesinler.
Not 2: Dosyaları sonuna kadar açan, hatta karakter sınırını kaldıracak programı da edinen Celikeins’tir. Çevirecek insan her zaman bulunur; ama dosya açacak insan her zaman bulunmaz.

96 şey demişler
  1. Sabırsızlıkla bekliyoruz.Klavyenize kuvvet:)

    emre 13 Nisan '11 tarihinde | Cevapla
  2. google’ da aradım dead space türkçe yama diye.burasi geldi.ben bu yamayı çok istiyorum oynamak için sizleri bekliyorum.ALLAH kolaylık versin haydar abi.tüm yamaları indirdim sitenden.9 oyunmu ne var onları da oynucam sagolasin.

    halid 18 Nisan '11 tarihinde | Cevapla
  3. kendi sitemde dead space 2 video incelemesi yaptım,tansel incelersen çok sevinirim 😀 ayrıca bu siteyi takip eden arkadaşlarda mutlaka incelesinler

    http://elkara81.sertdisk.net/?p=478

    sinan 21 Nisan '11 tarihinde | Cevapla
  4. siz gercekten Sinan Akkol musunuz yoksa biri onun yerine girip mi mesaj yazdı.

    celikeins 22 Nisan '11 tarihinde | Cevapla
  5. 😀 celikeins
    nette baktım level dergisi yayın yönetmeniymiş ,neden böyle düşündünüz 🙂 ben sinan baştuğ üzgünüm 😀 incelemeler hakkında, her yorumunuz benim için önemli

    sinan 22 Nisan '11 tarihinde | Cevapla
  6. sesinizi biribirine cok benzettim de, o yüzden öyle demistim.

    celikeins 22 Nisan '11 tarihinde | Cevapla
  7. dostum seni beklemekteyız turkce olmadan oynanmıyor oyun ne zaman cıkar bı bılgı verırmısın ?

    serkan 23 Nisan '11 tarihinde | Cevapla
  8. teskeremi bu kadar beklediğimi hatırlamıyorum 😀

    freeman1930 28 Nisan '11 tarihinde | Cevapla
  9. merhabalar türkce cevirinizi sabırsızlıkla beklemekteyim gerçekten hiç bir menfaat beklemeden yaptığınız için sağolun takdir edilir yani çalışmalarınız son durumu nedir acaba gelişmelerden bilgi verirseniz seviniriz saygılar kolay gelsin

    guvenelkt 29 Nisan '11 tarihinde | Cevapla
  10. yaa celikeins kardes yamanın ne kadar tamalnıp tamamlanmağını bari sölesinizde kendimizi ha bitti haa bitcek die ümitlendirmeyelim

    escape 5 Mayıs '11 tarihinde | Cevapla
  11. akdeniz karedeniz biz yamamızı isterizz 😀

    sinan 14 Mayıs '11 tarihinde | Cevapla
  12. 😀

    escape 14 Mayıs '11 tarihinde | Cevapla
  13. Sabırsızlıkla beklediğim bi oyundu, her ne kadar ingilizce oynarken ufak tefek anlamadiklarim olsada idare ediyordum ama çevirisinin olduğunu görünce buradan bir sevinçle kaldigim save dosyasini sildim ^^ . Sabırsızlıkla bekliyor olacagim kolay gelsin..

    Serhat Yıldırım 18 Mayıs '11 tarihinde | Cevapla
  14. merhabalar ceviri nin son durumu nedir bilgi verirseniz sevinirim nerdeyse hergün kontrol ediyorum sitenizi bir haber bir not şu aşamada diye sevinen çok olur saygılar haber bekliyoruz sabırsızlıkla kolay gelsin

    Hüseyin 20 Mayıs '11 tarihinde | Cevapla
  15. Yamayı sabırsızlıkla bekliyorum =) Ama keşke yama ile ilgili yeni bir haber olsaydı.

    abc 25 Mayıs '11 tarihinde | Cevapla
  16. İyi günler,yamanızı sabırsızlıkla bekliyorum ama hiç yeni bi haber göremedim. ufak ta olsa bi haber yada resim koymanız mümkün deği lmi acaba bununla ilgili ? Çok sevindirir di bekleyenleri, en azından beni =)))

    Kolay gelsin.

    fatal 26 Mayıs '11 tarihinde | Cevapla
  17. Malesef buna zahmet etmiolar

    escape 27 Mayıs '11 tarihinde | Cevapla
  18. Yama İçin Uğraslarına bişi dedimi var güzel kardesm sadece burda merakla beklyen insanları bilgilerndirmek cokmu zor ?

    escape 27 Mayıs '11 tarihinde | Cevapla
  19. tamam anladık. bu insanlar bunu yapmak zorunda değiller.. bizde evet ne zaman bitirirlerse beklemek zorundayız. sadece kendimden kısaca örnek verecegim. bu oyunu oynamaya karar verdıgımde türkçe yamasını araştırdım bundan yaklasık 1 bucuk ay önce.. tansel kardesımızın blogunu buldum ve takip etmeye basladım.. suana kadar da bu konuda hiçbir yorumda bulunmadım. 1 bucuk aydır her gün tansel kardesımınızın bloguna gırıyorum ve yamanın son durumunu kontrol ediyorum. 1 bucuk aydır da her baktıgımda bilgi verilmemesınden şikayetcı olan insanlarr vede bunlara karsı blogu savunmayı kendıne borc bılmıs sistem yalakası ınsanları görüyorum. sadece ne zaman cıkacagı hakkında bilgi sahibi olmak isteyen insanlar sanki istememeleri gereken cok kotu bişi istiyormuş gibi azarlanıp susturuluyor. bu tam anlamıyla edepsizlik. sonunda bende patladım. bnm gibi bir çok insanın bunu beklediğini ve hergün buraya girip bu konu hakkında bilgilendirilmek istediğini biliyorum.. Kimse bana bekleme o zaman kimse zorunluluktan böyle birşey yapıyor demesin. Madem bir işe başladın ve takipçilerin var. adın anılıyor ? BİR ADAM OLDUN ? bu iştede insanları bilgilendirmek borcundur. HA sen hala yok oyleydı yok boyleydı.. yok 5 kurus almıyorum yok zamanım yok seklınde bahanelerın altına sıgınıyorsan buda senın karakterındır. Sizden istenilen yamayı bir an önce çıkarmanız değil zaten. Yamanın ne zaman çıkabileceği hakkında blogunuza bir yazı koymanız burdaki afaki tartışmaların önüne geçebilir.
    iyi günler

    qewque 30 Mayıs '11 tarihinde | Cevapla
  20. Bana bakın, kim olduğunuzu ne olduğunuzu bilmiyorum, ama düzgün konuşun. Siz her gün girip kontrol ediyorsunuz, para vermeden indirdiğiniz oyuna yine para vermeden elde edeceğiniz Türkçe yamaya teşekkür etmeyi geçip benim yanımda olan insanlara sistem yalakası gibi bir şey söyleyemezsiniz. Siz yamanızı alıp teşekkür bile etmeden arkanızı dönüp giderken, o insanlar benim yanımda oluyorlar. Ya doğru düzgün konuşursunuz ya da afedersiniz ama siktir olur gidersiniz.

    Geri kalan hiçbir şeye cevap vermiyorum. Benim kendi kişisel tercihim. Beğenen kalır beğenmeyen gider. Yama iptal olmadı, rafa da kaldırılmadı. Ama ben yamayı yayınlayınca böyle terbiyesiz edepsiz insanlar oynayacaksa hiç çıkarmamak en iyisi olacak herhalde. İnsanların kendi hayatlarında yaşadıkları sıkıntıları bahane diyerek hor görecek kadar terbiyesiz insanlar halen var mıydı yahu…

    Tanshaydar 30 Mayıs '11 tarihinde | Cevapla
  21. Bence böyle 5 kuruşluk adamların yorumlarını onaylama bile.

    Zaten adam Türkçe terk. 🙂

    junmisugi84 30 Mayıs '11 tarihinde | Cevapla
  22. Ben yamayı 2.5 aydır takip ediyorum (her gün giriyorum) yama çıktığında ismimin yamada yayınlanmasını istiyorum hak ettim bunu 2.5 aydır hergün tek tıkla bu siteye girdim, neredeyse çevirmen kadar emek verdim.

    Karagöz 1 Haziran '11 tarihinde | Cevapla
  23. @qewque Bir tarafını yırtsanda bekleyeceksin.

    Tüm görevliler her şeyden önce insandır. Kimimiz öğrenci, kimimiz iş sahibi, kimimiz çalışanız. Bazen mesaiye kalıyoruz, bazen yorgun oluyoruz, bazen dershaneye gidiyoruz, bazen gezip tozuyoruz, bazen sinemaya bazen tiyatroya gidiyor, bazen kitap okuyoruz…

    Türkçe Oyun Çeviri işleri, kişisel işlerimizden ve özel hayatımızdan kalan boş zamanlarımızı doldurmak için bir uğraştır. Yani ne zaman boş zamanımız olursa o zaman ilgilenebileceğimiz bir uğraş.

    Bu sebeple “Türkçe yama çıktı, çıkmadı, kısa sürdü, uzun sürdü” sorularının bize göre tek bir cevabı vardır.

    Bizde bilmiyoruz…

    power-aang 4 Haziran '11 tarihinde | Cevapla
  24. Saygıdeger arkadaslarım… emege karsı bi kusurum olduysa affola.. ammaa şunu anlayın artık kimse yama ne zaman cıkıyor ? neden cıkmadı ?? cıkarsanıza ?? ne ısınız var bitirin şunu artık ?? demiyorrr…
    sadece tansel kardesımızın yakınları onu savunucam onun yanında olucam diye… merak icinde bekleyen, sadece ne zaman çıkacağı hakkında ufacık bi haber bile olsa mutlu olacak olan insanlara böcek muamelesi yapılmasın.
    kimsenin emegını hor görmedik. allah razı olsun. bu konuda tansele kızmıyorum. tanseli savunmak ısteyen, onun yanında olmak ıcın yanlış tavırlar sergileyen arkadaşları bu konunun buraya gelmesinde sorumludur.
    biraz daha ılımlı olmaya çalışın…
    sevgiler

    qewque 7 Haziran '11 tarihinde | Cevapla
  25. Hepimizin gergin zamanları olabilir 🙁

    Tanshaydar 7 Haziran '11 tarihinde | Cevapla
  26. Allah aşkına sıkılmadınızmı tartışmaktan. Gerçek dünyanın sorunlarından , ülke meseleleri vs. uzaklaşalım diye sinema,oyun gibi şeylere yöneliyoruz orada bile kavga dövüş. Ne zaman doğru düzgün tartışacak kadar olgunlaşıcaz çok merak ediyorum.

    freeman 8 Haziran '11 tarihinde | Cevapla
  27. yamayı niye tek başınıza yapıyorsunuz oyunçeviriyle elele yada başkalarının yardımıyla daha kolay olur bence hemde daha hızlı neyin kavgası arkadaş bu yamanın çıkması uzun sürdü ama nolacak piyasada bir sürü oyun var indirin onları oynayın oyun bu kola gibi değil bitince bidaha oynarsın dediğim gibi oyunçeviri boşuna kurulmadı yama işleri uzun ve emek isteyen işler tek başına yapmak zor kolay gelsin tansel kardeşim bence çeviri işi hızlı olsun diye diğer dead space oyununu oyunçeviriye devredin beraber yapın hem hızlı olsun hemde şu tartışma bitsin oh rahatladım valla

    toruk 10 Haziran '11 tarihinde | Cevapla
  28. Merhaba Tansel abi. Ben 14 yasindayim. Ilk Dead Space oyununu yeni aldim ve oynamak icin yamayi bekliyorum. Anliyorum zor. En azindan eger ilk oyunun yamasi bittiyse, yayinlarsaniz sevinirim :). Sana kolay gelsin abi. Bircok emegin var. Ozellikle Silent Hill serisine yaptigin yamalar icin tesekkurler. Bu arada Silent Hill TR’nin kapatilmasina uzuldum 🙁

    Pyramid_Head 15 Haziran '11 tarihinde | Cevapla
  29. Off Neden bu kadar gecikti bu yama yaa !!!

    Isaac 15 Haziran '11 tarihinde | Cevapla
  30. ilk olarak dead space 2 yaması yapılıyordu.

    celikeins 15 Haziran '11 tarihinde | Cevapla
  31. Tansel beyle ikiniz yapmıyomusunuz zaten yamayı celikeins ?

    escape 15 Haziran '11 tarihinde | Cevapla
  32. İki oyunuda satın aldım. Merakla bekliyorum.

    Ajira 15 Haziran '11 tarihinde | Cevapla
  33. 2 Gün Sonra 4 n cü Ayıda Geride Bırakıyoruz Sabırlı Olun Arkadaslar

    Isaac 21 Haziran '11 tarihinde | Cevapla
  34. İnşallah askere gitmeden önce oynayabilirin bu oyunu türkçe yama ile.En azından 2. oyununu :)) Ağustosta gidiyorum.

    space 24 Haziran '11 tarihinde | Cevapla
  35. Gelince Oynarsın Sen ..d

    Isaac 24 Haziran '11 tarihinde | Cevapla
  36. dead space………………………….

    dead space 5 Temmuz '11 tarihinde | Cevapla
  37. yamaları sabırsızlıkla beklıyorum ellerine ve diline sağlık .. Tanshaydar

    boy_bonjovi83 5 Temmuz '11 tarihinde | Cevapla
  38. Bekliyoruz yamayı tanshaydar kardeşşşş yüzümüzü kara çıkartmaa kolay gelsinnnnnnn lelelle

    AYYYZEKKK 8 Temmuz '11 tarihinde | Cevapla
  39. Oyunla ilgili bir tane resim bile upload edemez misiniz? =) Gerçekten çok merak ediyorum…

    Death1 9 Temmuz '11 tarihinde | Cevapla
  40. Oyundan 3 resim, yamanın 4,5 ay önceki ilk deneme çevirilerinden. O yüzden başlıklar, tuşlar çevrilmemiş halde.
    http://img382.yukle.tc/images/3641.jpg
    http://img383.yukle.tc/images/32942.jpg
    http://img381.yukle.tc/images/25243.jpg

    celikeins 9 Temmuz '11 tarihinde | Cevapla
  41. dead space 1’i yeni bitirdim 2 hazır duruyor yamayı bekliyorum bir an önce çıkar inş kolay gelsin beyler

    mehmet 11 Temmuz '11 tarihinde | Cevapla
  42. Linteki resimler açılmıyor, ama en azından çevrili halde olan bir kaç resmi olduğunu bilmekte sevindirici xD. 2 aya kadar bekledim ama dayanamadım, oynuyorum ds2 yi :/

    Death1 11 Temmuz '11 tarihinde | Cevapla
  43. Oyunu oynayayabilirsiniz, 2. oyun hikâye adına çığır açmıyor. Bildiğimiz vasat bir shooter. Türkçe yama çıktığında tekrar oynadığınızda esprileri ve kıyıda köşede kalan hikâye parçalarını görebileceksiniz. Bir kere bitirince tüm ekstaralarınız elinizde olacağı için hikâyeye odaklanmak daha kolay olacak.

    Bekleyin diyemem, beklemeyin de diyemem, sizin seçiminiz. Ben çalışıyorum.

    Tanshaydar 11 Temmuz '11 tarihinde | Cevapla
  44. Dediğim gibi dayanamayıp oynadım ve bitirdim 🙂 ama sizin de dediğiniz gibi oyunu 2. kez oynayışımda hard modda ve farklı silah-suitlerle oynayacağım> türkçe olarak inşallah< Birşey merak ediyorum benim ağustosta askere gitmem sözkonusu o yüzden yamanın çıkma ihtimali varmıdır gitmeden 😀 Yoksa kendimi askerden sonrasınamı hazırlıyım, boşuna umutlanmayayım 😀

    Death1 12 Temmuz '11 tarihinde | Cevapla
  45. Elimden geleni yapacağım 🙂

    Tanshaydar 12 Temmuz '11 tarihinde | Cevapla
  46. 100. yorum benden olsun 😀

    100. 14 Temmuz '11 tarihinde | Cevapla

serkan için bir cevap yazın Cevabı iptal et