04 Haziran 2011|
Kategori: Türkçe Yama
[poll id=”1″]
Multi’nin yanındaki sayı kaç tane dil seçeneği olduğuna işarettir.
Multi2 -> İngilizce, Fransızca
Multi3 -> İngilizce, Almanca, Rusça
Multi6 -> İngilizce, Almanca, Rusça, Fransızca, İtalyanca, İspanyolca
Dead Space 2 versiyonunuza göre kurulum paketi değişiklik gösterebilir veya paket oluşturmaya gerek kalmayabilir.




çeviri ne zaman yayınlanak acaba..çeviri için teşekkürler.
ben de bir cokları gibi ceviriyi bekliyorum..oyun kurulu ceviriyi bekliyor:)..ne zaman olur acaba..bu arada sonsuz tesekkurler
Yama İptalmi Oldu Yaa Hic Acıklama Yapılmıyo
Su anda bi karar asamasindaiz karar vrmdn aciklama yapamios yaaneee
Yani Kararınız Yamayı Cıkartmamak Olursa Bunca İnsan Bosuna Beklemiş Olucak Ölemi
öle
Bunca İnsanı Umutlandırdıktan Sonra Bu Pişkiniği Sergilemek Sizin Karakterinizi Gayet iyi Yansıtıyo
Bak kuş… http://www.youtube.com/watch?v=tlRjSWdIkQ4
Güzel Cevap 😀 😀
Yaşamak dünyada en nadir şeydir. İnsanların büyük çoğunluğu var oluyorlar-hepsi bu.
Hiç, bilenlerle bilmeyenler bir olur mu?
Olmaz ya… Tabiî… Biri insan, biri hayvan!
Mehmet Akif Ersoy
umarım iptal olmaz..bu zamana kadar muhakkak bir emek var orda; sonunu gorursunuz insallah..bir emek sonunda binlerce insani sevindirmek de cabası tabii..
hayırlısı olsun..
Bir deli kuyuya taş atmış… Yahu yok iptal miptal bir sakin.
İnsanın Ruhundan Atacağı Bir tek şey vardır ; Kibir
Epictotes
İnsanlar niye oruç tutuyor, ilk defa aç bırakılan nefsin tepkisi nedir? Bunları bir öğren de geliver kuş.
—-
Bıktım ya, git oyun hamuru filan al kendine heykelcikler yap.
—-
Embesillerle uğraşacak havamda değilim.
öhöhm yama ne zaman çıkacak.
Vallahi hocam bu kadar yorumdan sonra sana Allah sabır versin demekden başka bir şey gelmiyor aklıma sanırım yapılan yorumlara cevap vermek yamayı yapmakdan daha zor.
Bu arada konusu değil biliyorum ama lanetin hikayesi isimli oyunun çıkış tarihi hakkında bi bilginiz varmı en azından tahmin ve d&r’a oyun gelecek mi en son bi basın açıklaması yapıldı daha sonra bir bilgi verilmedi.
Unutmadan white night’ı dört gözle bekliyorum 😀 kolay gelsin
Ebabil bir kuştur sözünden dönen puşttur. O yüzden kafaya takmayın tansel kardeş ne zaman sözünden döndüki. Hem yapmasada canı sağ olsun Sh yeter bize 🙂
Teşekkürler freeman. Sözümden dönmeyeceğim evet.
Guidofawkes, Lânetin Hikâyesi ve Türk oyun sektörü üzerine genel görüşümü belirten bir blog yazısı ile gerekli açıklamaları yapmayı düşünüyorum. Steam üzerinde düşünüyoruz şu anda, kutulu versiyon olması için bir yayıncı ile anlaşmak şart. Yazıda onlara da değineceğim.
White Night da Türkçe olarak gelecek, hatta eğer bir erkek seslendirmen bulabilirsek Türkçe seslendirmeli bile gelebilir.
Kardeşim özeniyorum sana ve oyun çevirideki arkadaşlara keşke yardımım dokunsa ama yaş olmuş 28 bu saatten sonra size yardımım dokunmaz zaten ingilizcemde beş para etmez. Umarım bir gün emeklerinizin karşılığını alırsınız. Bizlerin veremiyeceği kesin zaten tek yaptığımız yapılanı eleştirmek. Umarım her şey gönlünüzce olur. Bu arada nette yazanlar doğruysa sh 2 filmi geliyormuş bu gün okudum söyliyeyim dedim.
Öncelikle DS ve DS2’ye yapmakta olduğun yamalar için teşekkürler. Ancak bir-bir buçuk ayı aşkın süredir DS2’yi oynamak için (bitmek üzere)’nin bitmesini bekliyorum 🙂 Sakın yanlış anlama hızlı ol felan dediğim yok. Sadece bir ricam olacak. Şu anda oyunun mesela %95 i çevrilmiş durumda ise yamayı beta şeklinde yayınlayabilirsen hem benim gibiler oyuna başlar ilerledikçe tam yama gelir hem de deneme olmuş olur. Ama bazı nedenlerden ötürü bu şekilde beta yayınlayamıyorsan sağlık olsun. Sadece yamayı dört gözle beklediğimizi bilmeni isterim 🙂 Yeniden teşekkürler..
Yamada emeği geçen tüm arkadaşlara sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum bizim için hiç bir maddi çıkar beklemeden karşılıksız yapıyorsunuz bu işi umarım yamada en kısa zamanda çıkarda deneme fırsatı yakalarız sizin gibi insanlar biz oyuncular için çok kıymetlisiniz.
tanseli rahat bırakın adam yapar.tansel yamada yardımcı olabilirm sana ingilizcem fena değil tam çevirrim ama konuşamam.Eğer xfire ın varsa beni ekleyebilrsin xf:madaxe44 olmadı mailleşiriz teamspeak3 serverim var ordan konuşuruz bitirelim şu işi hacı
yama ne zama çıkacak.
kolay gelsin tansel kardeş eminim bu işin üstesindende gelirsin sen