Tanshaydar'ın Mekânı
SOSYAL:
Kategori: Genel

Devin Shatsky’den İnciler

Yıllar boyunca Silent Hill hakkında tartışmalar konusunda Silent Hill Origins’e bile çok aksiyon var diyen gerizekâlılara laf anlatmaya çalıştım. Bazen başarılı oldum; ama çoğu zaman domuzlarla güreşerek üstümü kirletmekle yetindim.

Silent Hill: Homecoming için ne kadar Türk ile, ne kadar ecnebi ile tartıştığımı unuttum bile. O kadar sabit fikirli insanlarla uğraştım ki, bazen kendi fikirlerimi bile sorguladım. İyi de oldu aslında. Ama öyle bir gün geldi ki, yeni Silent Hill oyununun (Silent Hill 8 kodlu) yapımcısı Devin Shatsky, Helldescent.com’a verdiği röportajda öyle konuştu ki, duygularıma tercüman oldu!

If you have a favorite Silent Hill, which one, and why?

Silent Hill 2 […] I’m still underwhelmed by the combat mechanics though, and I feel like that is an area that could’ve been better, some people say that helped with the feeling of dread when enemies attacked, but I can’t imagine it was a design decision. They felt clunky, and unsatisfying to me. Just because the game isn’t heavy on combat doesn’t mean the mechanics shouldn’t feel good. […]

Favori bir Silent Hill’iniz varsa, hangisi ve neden o?

Silent Hill 2 […] Yine de, halen dövüş mekaniğinden bunalmış durumdayım, ve daha iyi bir işin çıkarılmış olabileceği bir alan olduğunu düşünüyorum. Bazıları bunun düşmanlar saldırdığı zaman dehşet hissini arttırdığını savunuyor, ama bunun bir dizayn kararı olduğuna inanamıyorum. Oldukça kullanışsız ve hantal bir sistem ve beni tatmin etmedi. Bir oyunun dövüş üzerine yönelmemiş olması mekaniğin kötü olması gerektiği anlamına gelmez. […]

How much inspiration to you draw from Owaku?

[…] There are a lot of haters out there that we would love to silence. In a perfect world, our game would be judged on its own merit, not how it matches up to its predecessors. I truly believe nostalgia has a way of skewing peoples perception, so we’re never going to please everyone, that is a reality we accept. […]

Owaku’dan ne kadar esinlenme aldınız?

[…] Dışarıda bir sürü hater var ve sessiz kalmayı tercih ediyoruz. Mükemmel bir dünyada, yaptığımız oyun kendi değerlerine göre yargılanacaktır, ondan önce yapılanlara ne kadar uyduğuna göre değil. Nostaljinin insanların algılarını etkileme gücü olduğunu biliyorum, o yüzden hiçbir zaman herkesi memnun edemeyeceğiz, bu, kabul etmemiz greken bir gerçek. […]

Some people in the Silent Hill community are very pessimistic toward newer Silent Hill releases. Do you have any message for these fans?

DS: Yes, if you play the game without constantly comparing it to the past, I think you’ll enjoy yourself much more; and if you’re looking for answers about what happened to Walter Sullivan’s biological mother or why Claudia Wolf doesn’t wear shoes, then this game is going to disappoint you. […]

Silent Hill topluluğundaki insanların bazıları yeni Silent Hill oyunlarına karşı oldukça önyargılı ve karamsar bir biçimde yaklaşıyorlar. Bu fanlara bir mesajınız var mı?

Evet, eğer oyunu sürekli geçmişle kıyaslamadan oynarsanız, bence daha çok zevk alacaksınız; ve eğer Wlater Sullivan’ın biyolojik annesine ne olduğuna veya Claudia Wolf’un neden ayakkabı giymediğine dair cevaplar arıyorsanız, o zaman bu oyun sizi büyük hayal kırıklığına uğratacak.[…]

Okuyun, okuyun da öğrenin!
Gerçi bir şey anlayacağınızdan oldukça şüpheliyim ya…

Söz uçar yazı kalır