Tanshaydar'ın Mekânı
SOSYAL:
Kategori: Bilgisayar Oyunları

İKV 2008 Fan Art Ödülleri

Bir alttaki yazıda belirttiğim yarışmanın ödülleri dün gece dağıtıldı. 50 TL’lik hediye çeki gibi bir hediye bekleyen varsa ona buradan nanik yapıyorum. Verilen ödüller oyun içerisinde oldu, 4 adet “şey” verildi. 3 adet 1 milyonluk bono, Buluşma Hatırası ceket, Buluşma Hatırası pantolon ve en önemlisi Sobee’nin Takdiri Epe. 1 milyonluk bonolar sadece oyun içerisinde işe yarıyor, öyle bozdurup sakız filan alamazsınız, pantolon ceket sadece görünüşte bir karizma katıyor. En önemlisi Epe, ki Sobee’nin takdiridir. Sobee İstanbul Kıyamet Vakti’nin yapımcısı olan firmadır.

GM Salonuna davet edilerek aldığım ödüllerden birkaç ekran görüntüsü ile buraya renk katmayı planladım:

    

    

34 comments
  1. aha resimler de gelmiş 😀
    hayırlı olsun abi, epeyi yansıtınca Allah bilir kaç kişi parayla almak istemiştir heee 😀
    handan ablanın yanında poz vermişsin, bir tane de yasemin ile isterük

    Dandelo on Ocak 12 | Cevapla
  2. allahın **** **** **** **** bu oyunu mu oynuonuz **** hehehehehehheheheheheh
    safoşkiler
    dünyanın en ezik oyunu bu bence

    serhat atılgan on Ocak 23 | Cevapla
  3. @Serhat
    Hayatında hiç karşılık beklemeden bir iş yaptın mı? Üretken olmak deyimini biliyor musun? Hayat senin için “ekmek elden su gölden”, “bana dokunmayan yılan bin yaşasın” mı?

    Kimin neyi oynayacağı seni zerre kadar ilgilendirmezken kalkıp hem oyuna, hem de oynayanlara laf atmayı nasıl düşünebiliyorsun hiçbir anlam veremedim. Türklerin kendilerinin yaptığı ve 200 binden fazla kişinin oynadığı bir Türk oyununa ben kendi adıma elimden gelen desteği veririm. Tamamen ücretsiz olan bir oyun hem de. Bu oyunun geliştiricileri de insan, onların da hayatları var; ama “ücretsiz” olarak bir oyun geliştiriyorlar. Hiç olmazsa buna biraz saygı duymak gerek.

    Ama sanıyorum ki yazdıklarım bir gözünden girip öbür gözünden çıkacak… Allah akıl fikir versin, ne diyelim.

    Tanshaydar on Ocak 23 | Cevapla
  4. muhaha çakmışın Tans baya iyi cevap
    ama ne yalan söyliyim ben ikv sevmem oynamam rpg oyunları bana göre diil

    ahmet on Ocak 23 | Cevapla
  5. Tansel Kardeşim Bu Epeyi Ve Ustndekılerı almak ıcın ne yapmamız gerekıyo

    PsyCopaTh on Şubat 24 | Cevapla
  6. @PsyCopaTh

    İKV’nin 2008 yılı içerisinde yaptığı “Fan Art” yarışmasına bir hikâye ile katıldım ve hikâyem birincilik aldı.
    Birincilik ödülü olarak da yukarıdaki resimde gördüklerini verdiler. Başka bir şey yaparak elde etme imkânı şu aralar yok. Var diyenlere de inanma derim. Muhtemelen hesabını çalmaya çalışacaklardır.

    Tanshaydar on Şubat 24 | Cevapla
  7. slm millet bu epe dağıtıımı yapılacak mı yha

    truva_samett on Mart 3 | Cevapla
  8. @truva_samett

    Epe dağıtımı derken? Oyundaki herkese EPE dağıtmı gibi bir komedi olacağını düşünmüyorsun herhalde?

    Tanshaydar on Mart 3 | Cevapla
  9. @Tanshaydar

    mrb ben dünyanın en iyi 3. oyununun game masterı Edilee bu oyunu oynayanları ayakta alkışlıyorum çünkü bnde oynuyorum ama isi veremeyeceğim iyi oyunlar …

    Sevgilerle Edilee

    Edilee on Temmuz 31 | Cevapla
  10. @Tanshaydar

    Tans abi bakın abi diyorum çünkü çok saygı duyuyorum size de teşekkür ederim çünkü bu çabalarınızın boşa çıkmayacağını biliyorum

    Sevgilerle Edilee

    Edilee on Temmuz 31 | Cevapla
  11. Edilee kardeşim, İKV oynama imkânım yok, uzun süre de olacağını zannetmiyorum.
    İKV için çalışma yapmayı da uzun süre önce bıraktım. Yine de teşekkürler.

    Tanshaydar on Ağustos 3 | Cevapla
  12. Selam kardeşlerim.Metin 2 nin 1 ninjası romeos olarak yanınızda bulunmaktayım.Epe Sobee nin verdiği delici bir silahtır.GM ler bunu her zaman vermezler.Sadece ödüllü yarışmalar vb. verirler.Metin 2 oynayanlar bilir bizde bazen ödüllü yarışmalar düzenlenmekte ve ödülleri verilmektedir.

    Saygılarımla… Romeos

    romeos on Ağustos 17 | Cevapla
  13. slm arkadaşlar ve tanshaydar kardeşim bu ” FanArt ” yarışmaları tekrar ne zaman yapılacak ve sadece hikaye mı yazacagız bunu ogrene bilir miyim??

    [::ReTkİT::] on Ağustos 19 | Cevapla
  14. Resmi siteyi takip edin: http://istanbuloyun.mynet.com

    Tanshaydar on Ağustos 19 | Cevapla
  15. eyw saolasın kardeşim sana ve bütün arkadaşlara iyi oyunlar iyi akşamlar..

    [::ReTkİT::] on Ağustos 20 | Cevapla
  16. beyler şimdi 80 m ye buluşma hatırası + epe satılıo.. eskidendi bunlar

    sagopakajmeran ( eminönü server klan arzın çocukları lwl 48) on Ekim 21 | Cevapla
  17. Ha artık yönetim önüne gelene dağıtıyor, eskidendi böyle hediye kazanmalar.
    Aferin, bu kafayla sen Sobee’nin Takdiri Yüzük de alırsın 😀

    Tanshaydar on Ekim 22 | Cevapla
  18. bana sobee özel item yapcak ” sobee’nin sagopakajmeran’a hediyesi epe” :D:D nası ama :D:D

    sagopakajmeran ( eminönü server klan arzın çocukları lwl 48) on Ekim 23 | Cevapla
  19. slm tans

    Tanshaydar: aleyküm selam

    neska on Aralık 18 | Cevapla
  20. bence hediyeler güzel ama gittikçe oyun acayipleşiyor….

    messİKV on Mart 8 | Cevapla
  21. Zaten acayipti.

    Tanshaydar on Mart 8 | Cevapla
  22. Abi bu oyun artık iyice acayipleşti eskiden öle fln deildi kriprazı çeker sarar full item döşerdik 😀 Şimdi çok merak ettim bunları 😀

    Kaaaan on Mayıs 27 | Cevapla
  23. Oyunu iki yıla yakın süre oynadım. Elimin altında ne kadar değiştiğini gördüm. Şu an belki daha iyidir; ama online bir oyunda benim için önemli olan ortamdır. Ve ben oyunu sevdiğim ortamı bir daha bulamayacağıma eminim.

    Tanshaydar on Mayıs 27 | Cevapla
  24. Aynen ya oyunu betadan beri oynuyorum ama oyunu 3 kez bırakıp geri döndüm. Nedeni ise diğer oyunlarda kendimi bu oyundaki gibi mutlu hissedemedim.

    Kaaaan on Mayıs 29 | Cevapla
  25. çok güzel

    cemre on Aralık 8 | Cevapla
  26. Merhabalar ;
    Sevgili Tanshaydar
    Hala oynuyor iseniz Serverınızı ve Nickinizi öğrenebilirmiyim ?

    Uğur on Aralık 21 | Cevapla
    • En son 2009’da oynadım. Beyaz Köşk sunucusundaydım. Şimdi halen öyle bir sunucu var mı, onu bile bilmiyorum.

      Tanshaydar on Aralık 21 |
  27. Peki Epe ve Buluşma hatıralarınız hala sizde bulunuyor ise satmayı gerçek para ile düşünürmüsünüz ?

    Uğur on Aralık 26 | Cevapla
    • Teklife göre değişebilir 🙂

      Tanshaydar on Aralık 26 |
  28. xx Verebilirim

    Uğur on Aralık 29 | Cevapla
    • Çok istekli gördüm 🙂
      Ama onlar hatıra, satabileceğimi sanmıyorum. İKV’yi indirip karakterime girmek gerekiyor ayrıca. Kampüs içerisinde 2GB kotam varken zor.

      Tanshaydar on Aralık 29 |
  29. İKVyi bırakmışsınız sonuçta hatıra hesabta harcanıp gitmesi yerine paraya dönüştürüp ihtiyaçlarınızı gidermeniz mantıklı değilmi ? İnt cafeden dowload edip ikvyi Pcnize kurup alışverişimizi yapabiliriz.

    Uğur on Aralık 30 | Cevapla
    • Bıraktım evet; ama bende hatırası var. Bir epe için bu kadar koşturmanıza gerek yok bence. Hiçbir ekstra getirisi yok.

      Tanshaydar on Aralık 31 |
  30. Aga be 🙁

    Yigit on Haziran 7 | Cevapla

Söz uçar yazı kalır