Tanshaydar'ın Mekânı

Blog İstatistikleri

  • 249.904 tıklama
Başka bir şey yok
Kategori: Türkçe Yama

Mirror’s Edge Türkçe Yama Çalışmaları

Düzenleme: Oyun Türkçe’ye çevrilmeye başlanmış zaten. O kadar da araştırmıştım, neyse. Çeviriyi yapan arkadaşa başarılar diliyorum.


Geçenlerde mâlum yollardan edindiğim bir oyun olan Mirror’s Edge, gerek oynanışı, gerek müzikleri, gerekse aksiyonu ile çok hoşuma giden bir oyun oldu. Oyunu henüz bitirememiş olsam da, hikâyesinin de güzel olduğunu düşündüğümden İngilizce bilmeyen arkadaşların oyunu anlayabilmesi için Türkçe bir paket çalışmasına başladım.

Henüz çalışmanın çok başında olsam da, birkaç ekran görüntüsü ile çalışmanın nasıl olacağını göstermek isterim:


“Ne zaman biter” gibi sorular sormayın çünkü ben de bilmiyorum. Herhangi bir yardım talebi memnuniyetle kabul edilecektir.

11 şey demişler
  1. bu görüntüleri nasıl türkçe yaptın bana bi anlatırmısın bende yapmak istiyorumda lütfen cevap yaz.ayrıca oyunuda bitirdim.

    onur 3 Nisan '09 tarihinde | Cevapla
  2. Türkçe yamasına başlamıştım; ama yeteri kadar ilgi görmeyince bıraktım. Başlarken de önce menüleri çevirmiştim; ekran görüntülerini de oradan aldım.

    Tanshaydar 4 Nisan '09 tarihinde | Cevapla
  3. Keşke yamaya devam etseydin 🙁 en azından her ne kadar yaptıysan o kadarını yaynlasan??

    Alkiebarie 28 Nisan '09 tarihinde | Cevapla
  4. Silent Hill: Homecoming için “sen otur biz yaparız” diyen guruptan birisi kendileri yamayı tamamlamadığı gibi benim çalışmalarıma da dil uzatmıştı.

    Benzer kişiliğe sahip birisi de Mirror’s Edge yamasına başladığımda “biz başladık sen otur” şeklinde bir bildirimde bulundu. Ama bakıyorum ki her işe atlayarak hiçbir işi tamamlamayan bir gurupmuş. Keşke zamanında başladığım gibi tamamlasaydım. Şimdi maalesef başladığım dosylar da elimde değil. O yüzden yayınlayacak bir şey yok maalesef.

    Tanshaydar 29 Nisan '09 tarihinde | Cevapla
  5. ya çıkar şu yamayı(TR)

    gazi 16 Mayıs '09 tarihinde | Cevapla
  6. Baş üstüne, yarın Türkçe yama ile birlikte bir adet orjinal Mirror’s Edge PC-DVD ROM adresinize gönderilecektir.

    Şaka bir yana, yukarıda da belirttiğim gibi yama çalışmasını bıraktım. Elimde ne oyun, ne oyunun dil dosyaları, ne de çevrilmiş dosyalar mevcut. Eğer gerçekten istekli birkaç kişi olursa oyunu yükleyip tekrar çalışmaya başlayabilirim. Ama burada yorum yazan üç kişi dışında yama arayan ve/veya bekleyen birileri yok. En azından hiç karşılaşmadım.

    Tanshaydar 18 Mayıs '09 tarihinde | Cevapla
  7. Arkadaşlar, oyunun Türkçe Yama’sı çıkmış.

    http://www.kapasite.org adlı sitede mevcut.

    Ben denedim. Gerçekten kaliteli. Daha oyunu tam bitirmedim, o yüzden hataları var mı onu söyleyemem. Ama oynadığım yere kadar güzeldi.

    Undisputed 19 Mayıs '09 tarihinde | Cevapla
  8. İyi, hayırlı olsun.
    Yamayı çıkaran ekibi de tebrik ediyorum.
    Oyunu bir defa oynayıp bitirdim, bir daha oynayacağımı sanmıyorum, o yüzden yamayı deneme imkânım olmaz. Sağlık olsun.

    Tanshaydar 19 Mayıs '09 tarihinde | Cevapla
  9. bende oyun türkçe yaması yapmak istiyorum hangi programla veya neler bilmem gerekiyor.
    konusu çok güzel olduğu söylenen mass effect adlı oyuna bir yama çıkarmak istiyorum.

    others 3 Haziran '09 tarihinde | Cevapla
  10. kardeşim peki bu yama ne kadar zamana hazır olur ? çok makbule geçer

    zade 17 Temmuz '09 tarihinde | Cevapla
  11. zade kardeşim, yamayı başkaları yapmış, denemedim, deneyeceğimi de sanmıyorum. Buradan indirme imkânın var.

    Tanshaydar 17 Temmuz '09 tarihinde | Cevapla

Söz uçar yazı kalır