‘The Story of The Curse’ resmiyet kazandı

The Story of The Curse

Daha önceki yazılarımda bahsettiğim, Kukla Interactive tarafından şu anda geliştirilmekte olan oyun bugün itibariyle TrGamer’da haber oldu. Yapımcımız İdris Çelik ile olan röportajı da çok yakında yine TrGamer’dan okuyabileceksiniz.

Muhtemelen yapımcımız oyun hakkında bilmeniz gereken detaylar röportajda verilecektir. Ama ben de duruma biraz açıklık getirsem fena olmaz.

Lanetin Hikâyesi, 2002 yılında Dinç İnteraktif’in yayımladığı survival-horror tarzında bir oyun, ve her şeyi İdris Çelik tarafından yapılmış. Her şeyi derken, tam anlamıyla her şeyi: programlama, 3D modelleme, senaryo, çizimler. Sadece seslendirmelerde birkaç kişi bulunuyor. Dolayısıyla nasıl bir azim ve yetenek sahibi olduğu oldukça açık.

Ben firmaya dahil olduğumda şimdiki oyun Lanetin Hikâyesi Remake adı altında yeniden yapılıyordu. İlk bölüm neredeyse tamamlanmıştı. Ben bir başka oyun projesi ile ilgiliydim o sırada. Tabi sonradan himmet dağıtmak yerine bir defada bir projeyi yürüterek yapabileceğimizin en iyisini yapmaya karar verdik ve ben de bu oyunun geliştirilmesine dahil oldum.

Şu an için röportaj yayınlanana kadar ekstra bilgi verebileceğimi zannetmiyorum; ama şunu söyleyeyim, aklınızda 2002’de yayınlanan Lanetin Hikâyesi ile ilgili ne varsa silin. Çünkü oyunu neredeyse yeni baştan yapıyoruz. Senaryo çok daha özenli bir şekilde yeniden yazılıyor. Bu konuda Orhan Güç ile birlikte sıkı çalışıyoruz, ki zaten onun sayesinde ekibe dahil oldum. Oynanış mekaniği oldukça eğlenceli ve türünde benzersiz güzelliklere sahip, ve bunların hepsi de senaryo ile doğrudan bağlantılı.

Oyunun şu ana dek yayınlanmış olan ekran görüntülerini firma sitesindeki oyunla ilgili sayfadan görebilirsiniz.
Tabi burada ayrı bir açıklama yapmam gerekiyor. Resimlerde gördüğünüz bayan karakter sadece bir placeholder. Yani oyunun son sürümünde yerine yepyeni bir karakter gelecek. Görüntülerin oyunun “pre-alfa” sürümünden alındığını unutmayın, henüz beta testlerine yolumuz çok!


5 Responses

Bir yorum yazın


  • mali on

    kanka beklentilerinizin de ötesinde bi ilgilyle karşılanmanızı dilerim


  • Tanshaydar on

    Allah razı olsun malican. İnşallah dediğin gibi olur da bir sonraki oyun için daha sağlam atarız adımlarımızı.


  • Darkness on

    Hayırlı olsun abi, umarım her şey dilediğiniz gibi yolunda gider…


  • Tanshaydar on

    Teşekkürler Sergen, inşallah güzel olacak. Elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyoruz.


  • Tanshaydar on

    Teşekkür ederim bitanem. Senin kadar güzel olmaz ama 🙂


Leave a Reply